It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

søndag 20. desember 2009

Balanse

Det er viktig med balanse.
Det gjeld vel kanskje det meste i livet.

Og det er noko eg manglar for tida, det skal vera sikkert.
Så får eg vel jobbe med det?

Men at eg også mangla balanse i beina, var eg ikkje klar over.
Siste time hos fysioterpeut fekk eg god veiledning for å utføre ein knebøy riktig.
Eg har så langt ikkje turd å trene knebøy, sidan det virkar så hardt for knea.
Dessutan er det ganske ekkelt å høyre det høgre kneet mitt knirke når eg bøyer det...

Men nå skal eg vera forsiktig å passe på å halde kneet rett over tærne, men ikkje utover og ikkje ved sida, og dessutan skal eg ikkje gå så langt ned, dvs låra er kanskje parallelt med golvet, men helst litt over.

I tillegg så sjekka me korleis det står til med mine "balanse"musklar i beina.
Det er nemleg kanskje litt irriterte slimposar på oversida av kneskåla som eg kjenner for tida. Mest når eg køyrer bil.
Eg trudde eigentleg at eg hadde ok balanse i beina, sidan eg spring ein del i bakkar og i ulendt terreng.
Men når var eigentleg den siste løpeturen i "ulendt" terreng?

Dei fleste av mine løpeturane mine i det siste har jo vore jo på asfalt.
Med littegrann grus/skogsveg innimellom.
Då kan det fort bli litt einsformig belastning.
Og siste rulleskiøkt er også lenge sida, var det i fjor?

Rulleski er jo ganske uaktuelt nå, med all den nye deilege snøen som har kome.
Men så var det den knebøyen da.

Eg bestemte meg like greitt for å ta eittbeins-knebøy - då får eg knebøy og balansetrening samtidig.
Og - for ei effektiv øving:

Ingen vekter, og likevel god effekt etter berre 12-13 repetisjonar...

Og at det var effektivt merkar eg nå dagen derpå.

Det ser virkeleg ut som om eg treng meir balanse..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar