It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

torsdag 18. mars 2010

Svømmer med (som) krokodille

Det nærmar seg sesongslutt for Seljord symjehall.
Det er trist.
Svømmehallen er open frå oktober til slutten av mars, 4 dagar i veka. Så er det sesongslutt, og folk kan finne ut kor hen dei skal svømme.
Dei fleste eg har snakka med om det, skulle gjerne sett at svømmehallen i alle fall er open eit par måndader lengre utover våren.
Men bassenget er visst for dyrt i drift.
Det er trist.

Mine siste to tysdagskveldar har eg tilbrakt med blant anna krokodillsvømming, i ovannevnde basseng.
Krokodillsvømming er noko eg har drive med heilt frå eg var 5 år og hadde lært å svømme. Det gjaldt å svømme i vatnet og lage minst mogleg bølger, med augo så vidt over vannflata, og bevege seg altså raskt, men "lydløst".

Dette er også krokodillsvømming. Berre ein annan variant. Krokodillen var min faste følgesvenn ved svømming og bading då eg var lita jente. Her då eg var ca. 8år. Var målet med svømmeturen havna på andre sida av elva?

Korkodillesvømming er berre mogleg når vatnet er roleg sjølvsagt.

Og dei siste tysdagskveldane har det vore roleg vatn i bassenget.
Sist tysdag hadde eg bassenget heilt for meg sjølv, mens tysdagen før det hadde eg selskap av berre éin annan person.

Svømmebassenget i Seljord, ein vakker tysdagskveld i mars 2010.

For eit syn!
Herleg, og ideelle forhold for både krokodillsvømming og annan form for svømmetrening.
Eg prøva å ta både bilder og videopptak frå forskjellige vinklar rundt bassenget, men det blei så mykje styr til slutt at eg omtrent ikkje rakk noko svømming eigentleg.

Det det blei tid til, var raske intervall. Og eg heldt nesten på å slå min eigen personleg rekord på 1:35/100m. Men det er jo gjerne vanskeleg å lesa av tida når ein sjølv skal anten hive seg rundt og sjå på klokka ved bassengkanten, eller røske underarmen opp av vatnet for å lesa av dei bittesmå sifrene dekka med vanndråpar.
Kan godt hende det blei til og med ørlitegrann kortare. Eg innbilte meg det der og då.

Vanskeleg å sjå på filmen også.
Men men.
Av og til er det berre kjekt å ha litt tru på seg sjølv.
Så svømmer ein sikkert enda fortare neste gong.

Det som oftast er meir vanskeleg for meg ved å trene svømming, er å SLUTTE å svømme. Altså forlate bassenget.


Kven ville nå frivillig gå opp av bassenget når det byr seg fram på denne måten?
Sukk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar