It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

torsdag 22. april 2010

Intermezzo - mellom(in)legg

Det er eigentleg ikkje det fysiske treningsgrunnlaget mitt som utløyser tvilen over IM-deltakelsen.
Eg er redd for å gå på ein smell.
Eg har gått på ein smell på veg til ein konkurranse før.

Då var konkurransen i same fylke som eg bur i.
Nå skal eg altså til Tyskland og vegen dit er lengre og kan by på mange anledningar til denne smellen.

Det er for komplisert å blogge om.
Men eg trur viss ikkje askeskyer set ein stoppar på det, så er ein flytur den beste og faktisk sikraste måten å transportere meg sjølv til Frankfurt på, utan fare for smell.

Sykkelen min har også uttalt seg heilt klart: ChiCqilo VIL til Frankfurt!

Sjå berre på dette bildet her, der den prøvar å koma tett inntil IM-sekken til Guy, som han fekk etter sin deltakelse i Ironman Germany i Frankfurt for nokre år tilbake...

Avslørande: ChiQilo prøver å få kontakt med Ironmansekken til Guy her i skiftesona på Bø Sprinten sist laurdag. Den er sugen på langtur :D (Bildet er hemningslaust tatt frå Guy sine sider med bilder frå Bø Sprinten. Takk, Guy!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar